Setkali jsme se s pracovníky infocenter regionu a domluvili se na aktivnější spolupráci, jak ve vydávání tiskovin, prezentaci regionu, tak v propagaci kulturního programu. Byla představena nová soutěž skalních měst ČR.
V prostorách informačního centra města Radków se sešly pracovní skupiny zástupců SDMB o.p.s. a Gmina Radków, realizující společný česko-polský projekt Rozvoj cestovního ruchu a geoturistiky v regionu Středních Sudet. V programu setkání byla i prohlídka stavby „lapidária“ (venkovní geoturistické expozice) u radkowské přehrady pod Hejšovinou.
CzT nás oslovil s nabídkou pohostit mladé influencery z celého světa, kteří se sjeli do Prahy pro cenu Glosa. My se společně s regionem Kladské Pomezí a městem Karlovy Vary o něj ucházeli, možná proto, že v té době měl na 10 mil. sledujících, aktivních přes 400 000 sledujících. Vzhledem k tomu, že jsme společně s Koperníkkem, českým influencerem, opět zahájili spolupráci, viděli jsme v tomto nejen zkušenost, ale i marketingovou možnost. Nash si vybral k návštěvě náš region, a tak jsme ho na jeho cestách doprovázeli. Výstupem bylo 30 minutové video z návštěvy ČR, z toho 13 minut bylo věnováno Broumovsku.
Účastnili jsme se výjezdu za dobrou praxí do oblasti Jeseníků, a to s asociací regionálních značek. Součástí výjezdu byl i workshop „jak prodat svůj produkt“. Zápis a prezentace byla rozeslána držitelům certifikátu Broumovsko – regionální produkt.