Nádraží v Meziměstí je technicky významným historickým objektem. Budova nádraží ČD Meziměstí (trať 026) byla postavena v souvislosti se stavbou železniční trati Choceň - Meziměstí - státní hranice a Meziměstí - Broumov - státní hranice u Otovic v roce 1875.
Byla koncipována jako pohraniční přechodová stanice tehdejšího Rakouska s Pruskem. Tomu odpovídá i rozsáhlost stavby pro umístění dvou celních úřadů, ale i čekáren pro cestující. Komplex budov zahrnoval tehdy i sídlo pruského dopravního úřadu. V kolejišti před severně orientovaným peronem se vystřídaly od otevření trati po dnešek parní, elektrické, dieselelektrické i motorové lokomotivy a motoráčky.
Z vlaků osobní, mezinárodní rychlíky, dálkové rychlíky Praha, Cheb a nákladní vlaky s uhlím, automobily, substráty atd. Od Mieroszowkého zhlaví směrem na Polsko k broumovskému zhlaví je nádraží dlouhé přes 2 km. Kolejiště nádraží je ve tvaru trianglu a v jeho středu je depo. V současnosti jsou využity prostory střední části budovy i pro divadlo a tělocvičnu. Z peronu je k zahlédnutí i místní zámeček, původně letní sídlo broumovských opatů Benediktýnského kláštera. Zámeček je nepřístupný - v soukromých rukách, ale je možné zakoupit Turistickou známku s tímto symbolem.
Meziměstí je vhodné výchozí místo pro návštěvu Adršpašsko-teplických skal, Broumovských stěn, pro výlety do Javořích hor s rozhlednou na Ruprechtickém Špičáku 880 m n. m. a příhraničních oblastí v Polsku.